--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LaYaN BloG PaSaL KoMPuTeR..

Monday, July 27, 2009
Salam..Huhu.. kali nie just nk cite ckit lah pasang beberapa blog yang aku jumpe..
yang ceritakan pasal komputer,pasal blog,dan macam2 lagi lah..
Seronok baca semua..Dpt tambahkan ilmu.. Huhu..
Lgpon aku xde la mahir sgt bab2 komputer nie...tp skit2 leh lah..
huhu.. Yang aku tau skunk byk hardware2 yang latest da kuar..
contohnya proc INTEL dah keluarkan INTEL i7 dan AMD pon sama , nk gak bersaing..
diorang dah kuar kan AMD111 QUAD CORE .... mcm tuh lah lbh kurang..
haha..aku minat gak pasal suma nie tp xde bajet lor nk upgrade pc..
lgpon skunk x bape ada masa sgtlah nk men games..
agak busy..Tp xpela.. kalau ada rezeki nk gak upgrade pc nie..
skunk nie pon da ok da pon..
saje gatal2 nk upgrade ..huhuuhu.. lalalala..
hmm.. itu jerkla kot...

nie blog yg aku selalu tgk2..baca information pasal tenet dan komputer.

Ni pon sama... web nie cite pasal nk edit blog..huhu..



0 comments:

Post a Comment