--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kebodohan Diri Sendiri. Hurmm

Saturday, July 23, 2011
Salam.. Dah lama tak mengupdate blog nie.Rasa rindu laks. Nk update sikit sblm
masuk tidur.. Nk tanye korang skit boleh.Korang ada x pengalaman kena tipu oleh kawan korang sendiri? Sesetgh tu mesti ada kan?mesti ada punya.Kite mudah sgt percykan org
lain sampai kite lupe kdg2 org tu just nk ambil kesempatan atas kesenangan kita. Tp
aku tahu,Allah swt nie mmg sentiasa adil terhadap umatnya. At least tak terlalu lama aku kena tipu. Aku dah nampak semuanya dpn mata.Tp kadang2 aku rasa sedih sgt.
Kenapa mesti jadi mcm nie. Org buat baik,aku buat baik juga la.Last2 aku yg kena. pelikla..
APA SALAH AKU???!!!

Saat2 mcm sahabat je yg dpt nk hilangkan segala kedukaan nie.Tp dimanakah sahabat aku waktu mcm2 nie?Aku ada ke sahabat? Entah la. Tak tahu nk cakap mcm mana..
Rasanye itu saje lah... cume kadang2 rasa sgt2 SEDIH,TERKILAN, dan kadang2
aku duduk sorang2 aku terpikir. APA SALAH AKU? kenapa mesti aku dihukum sebegini rupa.
Assalamualaikum.....

1 comments:

  1. Anonymous said...:

    dugaan. sabar tempuhinyeee :)

Post a Comment