--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Salahkah Cara Aku Mencari Rezeki??!!

Wednesday, July 22, 2009
Salam semua.. hari nie macam biasala..Aku teruskan saja aktiviti harian aku.
pastu aku ada la chat dgn sorang member politeknik aku. PEREMPUAN.
Dia tanya aku x sambung belajar ke?aku cakap blom lg sbb tak dak rezki so nk wat mcm mana..
aku redha jewkla..Pastu dia tanya lagi..Aku x kerja keR??
Aku cakaplah aku kerja kat rumah ja. Pastu dia ckp nape x pergi kerja..buang masa jewk
dok kat rumah buat benda x faedah. Adoi.. aku pon mmg rasa terkilan juga.
Sukehati aku la aku nk cari rezeki mcm mane.. Janji aku cari rezeki dgn cara yang halal..
isk3.. Jgn nk pertikaikan kemampuan orang lain.Byk dah member2 aku yg dah berjaya dalam dunia forex nie..Isk.. Tp aku malas nk gaduh la..Just mention yang masing2 ada cara tersendiri utk mencari rezeki.Hmm.. mcm tuh jewkla.. Lalala.. Okla itu sahaja la kot.. take care.. lalala..

0 comments:

Post a Comment