--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Exhibition Final Project

Friday, July 17, 2009
Salam semua..Huhu..Hari nie aku nk cerita pasal salah satu kejayaan aku di POLITEKNIK SHAH ALAM. Huhu.. Mengenai final projek kiteorang.Huhu.
Lepas menang peringkat saingan. Kelas la kiranya. Kiteorang berjaya melayakkan diri ke final.Chewahh… mcm main bola laks..Huhu.. Kira nye berjaya msk exhibition projek la..Nama projek kiteorang Trytron Robot.Huhu.. Pertandingan Final Projek peringkat jabatan. Pertandingan diantara kelas.Huhu.. Biasala.. sehari sblm projek tuh mmg x tdo ma..Sibuk nk wat finishing.Kerja aku dok print2 ape yang perlu.Aku x sentuh mane projek..x maher..aku serahkan pada Helmi(ilmuan) utk settlekan semua..haha.. Tibalah hari projek.Diploma ada 6 kelas kalau x salah, sijil x pasti dan yang lain pon x pasti..haha.. So projek semua gempak2 beb.. Kiteorangnye simple saja meh..Huhu..projek dah mmg ada orang wat.Kiteorang amik dan upgrade skit.Huhu. Tp okla..Habis dkt RM700 gak meh 1 projek tuh..Huhu.. Kira puashati juga la walaupon xmenang.Huhu.. Dpt sijil..hehe.. hmm.. Pape pon mmg seronok bila mengenangkan kembali saat2 manis waktu di politeknik. Btl orang ckp. Bila kita dah tinggalkan sesuatu tmpt tuh , kita pasti akan merindui nya kembali . Kan?? Hmm.. ape2pon kepada sahabatku Hafiz Chris dan Helmi. Terima kasih atas kerjasama yang korang bg. Projek kita berjaya..Huhu.. Sonok team dgn Korang.. dan aku merindui saat2 manis bersama korang sume.. Huhu.. Okla.. itu saja.. Daa…. ®





0 comments:

Post a Comment