--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tiada Rezeki Aku Kot..

Thursday, July 16, 2009
Salam semua.Huhu..Kali nie aku muncul dgn episode baru lagi.Malas sebenarnye nk edit2 blog nie.Tp rajin2kan juga la..Sekarang nie aku pon dah mengetahu result MUET dan result rayuan UPU.Nampaknya mungkin tiada rezeki aku lagi untuk sambung belajar sesi JULAI 2009 nie.So kena tunggulah intake JANUARI 2010 nanti.Aku tak kisah pon.Janji dapat sambung belajar. Aku terigin nk sambung belajar kat UTeM. Kat sane byk kos yang berkaitan dengan elektronik.Kata-kata senior pula. Bagus belajar kat sane.Byk praktikal.Itulah yang aku harapkan.Huhu.. Insyallah.Ada rezeki nanti,dptlah sambung belajar kat sana.. Doa2kanlah ek kawan2..Huhu.. Itu sahajalah kot utk cerita bab sambung belajar aku.Huhu..OK..Cau..Salam ®

0 comments:

Post a Comment