--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SeManGaT PeRLu AdA ++ UsaHa

Wednesday, July 22, 2009
Salam semua, huhu nie aku nk update skit lah..
2 3 hari nie aku terlalu busy,aku agak busy dgn dunia bisnes aku
so xde masa sgt la nk ber ym,maaflah pada kawan2 ku2.huhu
cuma ptg td sembang chat dgn sifuu aku Abg Azly,
terima kasih byk2 aku ucapkan pada Abg Azly,dengan dorongan yang die bg
aku yakin dalam 2 3 bulan lg aku mampu jadi TRADER yang berjaya.
Aku nk contohi dia.Dia da berjaya dalam dunia FOREX nie,
begitu juga aku,aku akan usaha dan teruskan usaha aku untuk berjaya mcm Abg Azly.
Semoga Allah swt sahajalah dapat balas jasa baik Abg Azly.
So sekarang nie aku bertungkus lumus utk biasakan diri dgn teknik2 yang dah aku pelajari
syukur alhamdulillah.
byk profit dari lost.Huhu walaupon x byk.Xpela..Jgn TAMAK.. huhu...
itu sahaja lah..Nanti aku update lg.. Da sume..huhu

tgk yg hijau itu tanda profit.huhu..

Seharian aku mengadap PC aku.tgk bendalah nie jew.huhu

Huhu.. Hijau Hijau.. Nk PROFIT da tu.Huhu.


0 comments:

Post a Comment