--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SyuRGa ChinTa??!!

Thursday, August 6, 2009
Salam semua.huhu lame btl x update dis blog..minggu lepas amatlah busy..
hoho..si ni amik masa sikitlah utk update .. semalam aku msk satu blog nie.. 
kt blog nie kita leh download movie or lain2.. so aku download la cerita syurga cinta.sbb mmg
da lama nk tgk cita nie.Waktu keluar kat wayang dlu aku x gi tgk.. aku nie bukan
jenis kaki wayang. Kalau ada orang ajak baru aku pergi.. Dlu cik  PuteRi  yang selalu ajak aku tgk wayang.Huhu.. so download la..then tgk. Huhu.. insaf juga lah aku tgh cerita nie.. dari seorang lelaki yang dah jauh menyimpang dari ajaran agama islam. Kemudian bila terjumpa seseorang dia mula berubah dirinye. Pastu yang seronok tgk percintaa awal dgn heliza..huhu. best tgk.. aku pon kadang berangan gak nk dpt seorng isteri atau awek yang perwatakan dia mcm heliza. sekurang kurangnya same2 boleh berjaya dalam agama dan akhirat.Aku pon bukan alim mana pon.. biasa ja.. Huhu.. itu sahaja lah kot.. pape pon aku juga mengharapkan satu hari nanti aku dpt cari seseorang yang mcm Heliza nie dalam cerita SYURGA CINTA nie..
Cinta dibahagikan kepada 3. Btl ke??!!
1.Cinta Syaitan-haram@berdosa
2.Cinta Jin-Haram@berdosa
3.SYURGA CINTA-WAJIB@DPT PAHALA..hikhik..

0 comments:

Post a Comment