--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FOREX

Thursday, July 16, 2009
Salam. Kali nie aku nk ceritakan mengenai kerja yang aku buat sekarang sementara menunggu untuk sambung belajar. Sekarang nie aku bergiat AKTIF(huhu..aktif la konon)
Dalam bidang FOREX(FOREX EXCHAIGN) iaitu pertukaran matawang asing. Benda nie kalau kena cara mmg boleh buat duit. Aku pon masih dalam proses pembelajaran. Belum pro lagi meh.. Biasa2 jewk.. Aku dah habiskan RM2000 utk pergi ke kursus utk belajar mengenai forex.Insyallah,aku mengharapkan hasilnya juga nanti.Sekarang dalam proses utk masuk ke dunia REALITI forex nie. Alhamdulillah.Percubaan pertama membuahkan hasil jugalah walaupon x byk.Biasalah.. Dalam Forex nie tidak boleh ada perasaan tamak.Huhu..Baru-baru nie aku pergi kursus kat Hotel Sri Malaysia Kulim Kedah. 3 hari 2 malam. Huhu.. Ok jugalah.. seronok. Huhu.. ®

0 comments:

Post a Comment