--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tiada Tajuk??!!

Tuesday, July 12, 2011
Assalamualaikum...
Firstly aku nk bgtahu yang post kali memang tiada tajuk.Just sekadar nk bercerita tentang
pengalaman seorang sahabat yg menjadi mangsa pada sahabat lain?takpaham?
Ikutla .huhu ...Bila kita terlalu menjaga hati perasaan kawan sampai sanggup kita sakiti
hati sendiri.Macam mana erk rasa dia.Perit x?Perit kan.Hanya org yg merasainya jerk akan rasa
bertapa peritnya. Bila org tanye aku,ada tak pengalaman pasal tu.Aku just ckp.Mmg ada pon, dorang tanye lagi apa yang aku buat.Aku just ckp.aku ikut jerk rentak mereka walaupon kadang2 tu hati terasa sgt2 sakit.Hanya allah swt jerk yang tahu.hmmm... Aku pon sedih.. sbb aku tak ramai sahabat yg btl2 memahami aku.yang btl2 ikhlas dalam persahabatan. Aku selalu jadi mangsa keadaan, aku sedih kadang2 tu.Tp just bersabar jerkla.Hmm.. Tak tahu nk cakap mcm mane sendiri... Sebab tu kenapa aku rindu sgt kt sahabat2 yg betul2 ikhlas berkawan dgn aku.Aku sayang dorang... Dorang sentiasa memahami aku dan xpernah ambil kesempatan atas kesenangan yang aku rasa selama nie.Dorang sama2 berada disisi bila aku susah, dan sentiasa bersama sama tika aku senang. Itu jerkla boleh ckp... The main point is.....


Kawan mmg boleh cari.Tp sahabat sejati susah nk dicari....

CAU....ADIOS.....

1 comments:

  1. sherlina halim said...:

    Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

Post a Comment