--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SeDiH++KeCeWa

Saturday, July 25, 2009
Salam.. Hari nie aku nk cerita mengenai perkara lain pula lah.Tutup cerita pasal forex.
Cerita nie berlaku waktu aku belajar kat POLITEKNIK. Aku punya seorang
kawan baik perempuan.Aku seronok kawan dgn dia. Yerkla..orang
x hensem mcm aku nie mmg susah nk dpt kawan perempuan.Dia slalu ajak aku kuar makan,
tgk wayang..Jalan2.. makan.. Hmm.. aku nk ajak die sori lah.. Aku jenis x bape suke
kuar kalau xde sebab2 munasabah.Malas.. Hm.. so just berkawan baikla.. Tp ape yang aku
sedih sgt. Standard la.. Dia akan igt aku kalau dia susah saje. Kalau die sng..Mmg aku x kan di igtnye,aku x paksa pon die nk igt kat kat aku.. Tp xpela..aku xnk salahkan sape2 dalam hal nie..
Dan aku nekad abis jerk DIPLOMA haritu, aku da taknk hubungi dia dan SMS dia lg.. mmg aku terus delete no phone dia. Mmg aku x contact la die langsung.Hmm.. bukan ape..
Die da ada BF baru.So aku malas nk ganggu hidup dia lg...
Mmg lame.. Pastu 2 hari lepas dia call aku. Hmm aku x angkat..aku cam no phone dia.
Sbb tuh aku x angkat.Malas nk layan.. Xnk jadi mangsa keadaan lg.. Biarlah
aku dgn hidup aku sekarang nie.. Aku da cukup gembira da pon..
Xpela..itu hak die nk lupakan aku.. Aku sentiasa doakan yang terbaik utk dia..
Kepada Saudari ..... aku sentiasa doakan agar dikau bahagia di samping orang tersayang..
Apa2pon good luck utk kamu.. Aku disini sihat2 saja..
Oklah kawan2.. itu sahajalah kot buat masa nie.Take care semua...
Bye...

0 comments:

Post a Comment