--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SurVey MoToR..Huhu

Sunday, February 15, 2009
Salam..Erk..smalam aku balik rumah aku kat gombak..sampai kat rumah,tgk2 umi aku tak ada lah plaks..dia keluar pergi mane entah..semua orang tak ada kat rumah..So aku tak boleh la nk masuk dalam rumah..lastly aku keluar balik, pergi la jalan-jalan, tiba-tiba hati aku tergerak nk pergi kedai motor...tgk motor.Aku minat sgt dgn motor yamaha 135LC. So aku pergi la tanye harga dan ansuran bulanan macam mane..So lepas tuh, aku tgk jewkla... mmg minat giler ahh.. harga motor tuh sekarang nie agak mahal skit dari dlu.. dalam RM6800, kalau yang ada clutch laks dalam rm7000, aku pkir2 igt nk bayar downpayment dalam rm4000,nk bayar cash mana ada duit..mane nk ambil duit tuh.Huhu.. nanti ansuran bulanan aku juga kena bayar..so xperla..asal dpt gak aku merasa pakai moto tuh.. Huhu.. So skunk tgh pening nk pilih warna ape.. Putih biru or hitam oren.. dua-dua cantik..Huhu.. Xpela..nanti tanya pendapat kengkawan tgk cam mane..Huhu..tak pasti lagi jadi ambil ke tak..sumua pon dalam perancangan lagi.. HIHI
Berangan jewk nie..tp insyallah..Huhu..cau..




-----Nie warna putih biru------ Smart kan?huhu...




------Nie laks warna hitam oren------ Smart gak kan..huhu..amik dua-dua lah..huhu.

1 comments:

  1. Anonymous said...:

    motomotomotomoto

Post a Comment