--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HaRi MinGGu....BeRsanTai

Monday, February 16, 2009
Erk..Malam semalam aku tak ada nk buat kerja ape-ape.Assignment pon tak ada gak, so malam semalam aku habiskan masa tgk cerita High School Musical 1,2,3.. Hehe.. Seronok gaklah..Layan ooo.. Cerita tuh macam kita berada di alam universiti..Aku belum merasa lagi belajar kat Universiti macam mane..Insyallah,ada rezeki,dapatlah kot.Huhu. Tp yang paling best High School Musical 3 lah, Diorang sume dah last semester kan,Dah tiba masa nk berpisah.. So bila dah last semester diorang prepare lah persembahan utk malam senior year, Mmg best giler..Tambah2 Troy dgn Gabriella..Huhu..Sweet couple..Hehe. Persembahan diorang mmg best. Pastu aku pon dok berkhayal, kot2 leh tiru aksi2 diorang.Huhu..Biasalah, aku pon dah berada di semester akhir,so kena arrange aktiviti utk malam PRA GRADUAN. So aku just bg idea-idea biasa jerkla.Phm2 jewklah.. Politeknik nie kan macam sekolah skit..huhu..tension gak kadang-kadang tuh. Hmm..ape2pon aku seronok belajar kat sini..Sekejap betul rasa masa berlalu..Sedih gak kadang-kadang tuh..Tp taknk sedih sekarang.Huhu..Sekarang nk gembira-gembira jewk..Huhu.. Okla.. Cau lu...Da....




High School Musical 1(muke sume muda2 jewk,Huhu)



High School Musical 2(Muke sedikit matang ada skit,Huhu)



High School Musical 3(Muka semuanye dah matang giler,Huhu)

0 comments:

Post a Comment