--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BreakFasT TimE

Sunday, February 22, 2009
Huhu..2 3 hari lepas aku tak sempat nk update blog nie,Aku terlalu busy dgn kerja-kerja lain yang perlu aku lakukan.So,hari rabu lepas,after habis kelas kawalan automatik,aku terasa nk makan kat noodle station,Huhu..So aku ajak la geng2 aku pergi makan kat situ.Dulu aku pernah makan dah sekali kat situ.Saja jerk nk try lg makan kat situ.Hmm.. makanan dia not bad la.. Sedap gak la.. Huhu..kalau nk dating ke..Leh dtg sini lg..Huhu.. Ptg tuh plak macam biasa la , kelas muet,amatlah membosankan.. Kerja dok berkhayal jewk. Kalau kena tanye soalan, tiru jawapan belakang.Huhu.. Bosan la kelas muet tuh. Tak happening langsung.Huh.. hmm.. Okla.. next post..Huhu..


Pandangan Dari Luar..


Gaya ilmuan membaca suratkhabar cina


Friends Forever :)

0 comments:

Post a Comment