--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BUSY BUSY BUSY

Sunday, February 15, 2009
Hmm..dah dekat seminggu aku tak tulis ape2 kat blog aku. Bukan ape..aku agak busy betul minggu lepas dgn byk perkara yang perlu aku selesaikan. Nk siapkan Final PROJECT la.. hantar assignment lah.. macam2 lah.. Pening kepala aku.. dan letih btl minggu lepas.. So hari nie hari minggu,hari ahad.Aku luangkan skit masa utk aku tulis blog aku nie..huhu.. syg gak..dah wat, xkan nk dibiarkan kosong ja.. huhu.. Ni aku nk cerita pasal seseorang, minggu lepas , aku asyik dok gayut dgn dia ja..i mean call lah.. lama btl..seronok sembang dgn dia.. Yerkla..Lepas aku dikecewakan oleh seseorang yang btl2 aku sayang,hati aku jadi sedih sgt,terlalu kecewa..so aku carilah seseorang utk aku berbual,hilangkan semua perasaan tuh.. Syukur alhamdulillah. Semua tuh hilang. Aku just nk rapat dgn dia.. Tp blm ada ape2 lg harapan yang aku sendiri cipta terhadap dia.. Baru jerk lepas kecewa..So aku nk tenangkan fikiran aku...Lupakan kisah2 lalu yang dah berlaku dalam hidup aku antara aku dan dia..Sekarang aku ada matlamat yang perlu aku selesaikan.. Byk perkara yang perlu dilakukan.. Aku harap sgt Allah SWT memberi kekuatan utk diri aku utk teruskan hidup nie.. Amin...hmm.. Minggu lepas aku kurang sihat.. so aku pergilah klinik utk ambil MC jewk..Xnk pon ubat byk2..sekali doktor tuh byk tanya..Xkan aku nk tipu laks doktor tuh..so Aku gtau jewkla..Isk3..lastly byk btl ubat yang dia bg..ADEH.. macam lah aku nk habiskan suma ubat tuh.. Tak habis pon aku makan.. Huhu..dah jenis malas makan ubat..mmg malas pon..huhu..tp sekarang dah ok dah..dah tak sakit dah..huhu..
So minggu dpn laks..if aku tak busy, hari2 aku update blog aku..tp..macam aku akan busy jugak jewk minggu dpn..huhu.. tgklah cam mane..insyallah.. huhu.. Salam..

0 comments:

Post a Comment