--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Selamat Berpuasa

Sunday, August 30, 2009
Salam semua. Huhu..lame btl x mengupdate blog nie..diri ini terlalu sibuk yg amat.. Hari nie nk luangkan masa skit utk update blog nie.. Huhu.. First skali aku nk ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat islam diseluruh dunia nie. Maybe blum terlambat lg kot.Huhu.. Seronok sgt bila da msk bulan puasa nie kan. Dpt menunaikan solat terawikh lg.. ALHAMDULILLAH aku di beri peluang skali lg utk berpuasa pada thn nie dan harap begitu juga lah pada thn2 akan dtg. Hm.. dah seminggu berpuasa.Aku langsung x pernah jejakkan kaki ke BAZAR RAMADHAN. Bukan ape, agak busy meh..aktiviti penuh ja tiap2 hari.Huhu.. Hm.. rasa nya bulan puasa nie jugalah masa utk nk rapatkan silaturrahim.. Boleh berbuka sama2.. dan lain2 lah. Pastu laks.. family aku tgh bincang
samada nk blk kampung atau tidak. Hm.. aku bukan xnk blk.. tp rasa mcm dis year
mcm xda yg best da.. Ahhh..malas ckp pasal kampung , nanti aku sedih laks.. isk3..
hurm.. ape2pon selamat berpuasa kepada semua.. huhu.. semoga bulan ramadhan al mubarak
nie memberi kita semua keberkatan apabila kita sama2 melakukan amalan di bulan nie..
AMIN..

0 comments:

Post a Comment