--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang ke 52

Monday, August 31, 2009
Firstly aku kat sini nk ucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan yg ke 52,
hmm pejam2 pelik dah 52 thn rupanya kita merdeka..
huhu... bangga juga dgn perajurit2 kita dlu yang berjuang membebaskan negara kita
dari penjajah..huhu.. tutup cerita pasal penjajah..haha
hmmm nk cite laks pasal skunk nie apa yang aku wat...
skunk nie aku mengikuti kursus advance skills in marketing and telemarketing
kat anjung rahmat anjuran beta teguh sdn bhd,selama 2 bln..
huhu..kat sini mcm2 la dpt aku belajar.. dpn kenal dgn kawan2 baru..
seronok sgt2..uhuh harap2 aku dpt la bertahan selama 2 bln nie..
masih byk perkara yang mencabar yang harus aku lalui....
cukup mencabar.. gambar xda lg la..nanti kalau ada aku upload kan... ok..
tu sja take care sala


0 comments:

Post a Comment