--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hati Yang Sgt Sedih

Friday, July 15, 2011

Salam.. Malam ni just nk luahkan segala yg terbuku di dalam hati.
kadang2 tu rasa sedih sgt kan.daripada dlu aku terlalu sibuk nk jaga hati org,sampai kadang2 hati sendiri rasa sedih, asal nk tgk kawan2 rasa bahagia. Itulah sifat aku. Bila rasa sedih. blog nie jerkla tempat utk aku luahkan segala galanya. Tiada sapa pon yang nk mendengar rintihan ni.
Sedihnya rasa dalam hati.Tp xpela. xda apa2pon. maybe just malam nie jerk rasa sedih.Esok2
lusa okla nie. Susah kan nk cari sahabat yang betul2 memahami diri nie.
Entah bila lah nk jumpa kan.. huhuuh..
Biarlah hati nie berbicara seorang diri. Biar tak siapa tahu. At least tanggung sorang2 pon xpe,
asalkan org lain bahagia. Aku punya bahagia xpe. Xkisah sgt.
Nanti2 ada lah tuh.Insyallah... Rasa nya sampai sini jerkla kot nk menulis.
Hati pon dah rasa tenang sikit...
Assalamualaikum...

hati yg terluka sbb terlalu nk menjaga hati dan perasaan org lain.. :)

2 comments:

  1. farrah hayati said...:

    anggap ini sume dugaan daripada TUHAN..xpe kita jaga ati orang dari kita melukai ati orang...itu lebey tidak baek kan???segala kebaekkan yang kamo buat tu..insya-Allah..akan dapat balasannya suatu hari nanti..jangan menyesal dan mengeluh dengan kebaekkan yang dah kamo lakukan..kalo tiada sahabat yang mampu memahami kamo..xmau dengar luahan kesedihan n masalah kamo...ingat..TUHAN sentiasa ada di samping untuk mendengar n membantu kamo..jangan rasa yang kamo keseorangan ye??maaf jika ada kata2 saya yang tersilap or menyinggung;)

  1. sherlina halim said...:

    Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

Post a Comment