--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----BusY DaYs---

Saturday, January 31, 2009
EpiSoD 1 !!!

Salam...Huhu..Semalam tak sempat laks nk tulis pasal ape yg jadi semalam.Semalam pon hari yang agak sibuk juga lah dalam diri aku
macam yang aku cakap,ari jumaat aku dah plan nk turun ulu yam,mandi air terjun..so semua plan yang dirancang berjalan dgn lancar jewk..
mandi2 mandalah macam biasa..sesi kena mengenakan satu sama lain pon berlaku lah..haha..aku pon dok seronok kenakan orang. Igt dah lepas
dari dikenakan org..tp terkena gak..huhu..padan muka aku..hahaha.. seronok tu mmg seronok tp letih skit lah.So lepas bermandi manda..
pergilah solat jumaat..then singgah jap kat umah aku..nk repair kipas yang rosak..berjaya tuh berjaya mencari punca kerosakan, tp
still tak baiki lg..barang takde..then lepas lepak2 kat umah aku dgn budak2 nie..aku temankan si mirul dgn azfar gi sentul.Katenye nk
tukar absober motor die..so gi jewkla anta kat kedai moto tuh..tp gi hantar jewk..aku dgn ilmuan nk rushing gi klang plaks..takut tak sempat
so lepas hantar diorang,aku dengan ilmuan pon terus nk balik shah alam..Dalam perjalanan tuh, ada 1 jalan jem..sume berhenti tepi jalan..
aku pon berhenti gak la..biasa la..rakyat malaysia nie kan prihatin.huhu.. so dok perhati..ternampak 1 mayat tepi jalan..kate orang kat situ.
mayat tuh baru jumpa.. rasanya kes langgar lari.. aku pon tgk jewkla sambil dgr orang2 kat situ bercerita.. lame skit.mayat tuh pon nk di angkat
masuk dalam van polis kot..lepas tuh tgk tuh..aku pon teruskan lah perjalanan dgn ilmuan..then sampai lah kat shah alam.. kejap jewk..dalam 30 minit jew.
kate RIDER..hahaha.. mesti mau bawa moto laju2..huhu.. so da sampai umah.rehat jap..letih kan.. then baru nk gerak gi umah ijie..cadangnya nk amik
games2 baru..dgn cite2..tuh gerak gi umah die tuh..so gi lah umah die.. dok tgk PC baru dia..haha..baru buat PC gak dia pon..huhu..aku pon minat gak
bab-bab benda cam nie..huhu.. so dkt sejam lebih gak la dok tunggu sume file games dgn cite dimasukkan dalam hard disk org len..aku pinjam jewk..
xcukup bajet aritu nk beli external..hahaha...nanti2 lah..ngeh3.. then lepas sume settle..balik la dalam kul 7.30 ptg.. balik umah tuh rehat2 jap lah..
letih gak.rasa nk jewk tido..hhuhu..tp xleh tdolah.dah janji dgn budak2 nie nk isi borang UPU. So malam tuh kiteorang isi lah sama2 borang UPU tuh.
tp tak sempat abis pon..aku konfiuslah nk pilih kos apa dan universiti mane..huhu.. xpela..jap gi leh isi.. then lepas settle bab2 isi borang UPU nie..
aku gi tgk ilmuan repair PC elice.. lame gak la baru nk berjaya..huhu.. so akhirnya berjaya gak la..huhu..ilmuan mmg pro bab2 repair PC nie.huhu..
pastu hari pon makin lewat..haha..aku plak makin rasa ngantuk..so aku pon masuk tdo..ngeh3..nie baru episod 1 utk ari jumaat..ada episod 2 laks..
nak cite pasal PC baru aku laks..mcm yang aku janjikan lah ek..huhu..cauuu


Nie Gambar2 Di Ulu Yam..


Muke Kesejukan ..huhu



Cubaan Nk Wat Menara


Cubaan Yang Hampir Membawa Kejayaan.huhu

0 comments:

Post a Comment