--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BloG Nie Utk Ape Ek??

Saturday, January 3, 2009
Salam...Lepas 2 3 hari aku cube utk tukar layout aku nie, akhirnya berjaya juga,pening juge..Biasalah baru first time ada blog sendiri. Then aku tgk blog2 org lain, nk cari idea apa yg nk diletakkan dalam blog2 nie.. Ada yg aku jumpa.. Blog nie macam dijadikan diari harian pon ada. Cerita kisah2 diorang , apa yg berlaku dalam sehari-hari. Seronok juga lah. Ada juga yang letak info-info mengenai tempat belajar diorang, apa yg berlaku.. Dan ada juga yang jadikan blog nie untuk diorang lepaskan perasaan, apa yang tersirat dalam hati diorang. Macam-macam lagi..
huhu. Aku pon tak tahu ape yang nk ditulis.. So aku tulis jerklah apa-apa pon. Kot-kot jadi cam diari kew.??!! haha.. Cam kelakar plaks nk tulis diari dalam nie.. Tapi tak apalah. Sekurang kurangnya ada isi yang boleh letak dalam blog nie. Aku nie dah la tak kreatif, entah apalah aku nk letak dalam nie..huhu... Oklah... Cau Cin Cau..

0 comments:

Post a Comment