--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

New Concept???!!!

Thursday, August 26, 2010
Salam... Hmm ari kedua mengupdate blog..
Sebenarnya dua tiga hari nie aku tgh memikirkan sesuatu...sama ada aku
nk ubah konsep blog aku ni seperti dlu,atau nk tukar baru?Maksud aku
yg lama seperti yg korang baca..kisah hidup aku yg hari2 aku tulis.Mcm diari...
ataupun konsep baru iaitu aku nk letak artikel2 berfaedah atau berilmu..
tp nk kena reka ayat sendiri tuh kurang mahir..ehehe....
entah la..rasa nye mcm nk tukar konsep...
Insyallah..tp kena slow2 lah kan... at least buat sendiri..
jgn tiru org kan????
hmmm....... xpela... xde byk cite sgt pon...huhuuhu....
esok2 lusa sambung lagi.... oooo yeeahhh....
SALAM




Berkisahkan Kisah-KisaH Teladan?Artikel??




Diary?????





0 comments:

Post a Comment