--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hari Yg Amat Menyedihkan

Sunday, October 11, 2009
Salam.2 3 hari lepas aku amat sibuk. So x ada masa sangat utk update blog..
ditambah dgn kejadian yg amat menyedihkan aku..
benda nie berlaku pada hari selasa iaitu pada pukul 10.30 pg..
2 biji laptop, 5 external hilang.. aku sedih sgt2 pagi tuh...
semuanya berlaku atas kecuaian semua orang..
tp aku tidak salahkan siapa2 pon.. 
apa boleh buat benda da nk hilang.. walaupon bukan laptop aku.
tp aku terasa bersalah sgt2.. hurm.. 
mungkin ada kesilapan yg dah dilakukan.. kita semua tidak sedar..
mungkin allah swt nk tunjuk agaknya..
hurm... xpela..aku pon da malas cerita pasal nie..
biarlah... anggap benda nie semua menjadi pengajaran...
itu jewkla kot...take care semua.. 
salam........

0 comments:

Post a Comment